BBQ anyone?

8 februari 2008 at 11:59 3 reacties

Het is al een belachelijk drukke werkweek geweest en dus is het weekend en de bijhorende vrijdagavondse duik in mijn zetel zeer welkom. En toch kriebelt het om een terrasje te gaan doen. Of nog beter : de eerste barbeque van het jaar!

Een tikkeltje optimistisch, ik weet het, maar see if I care, als ik hier zo achter mijn PC’tje zit met een heerlijk zonnetje op mijn rug en een helder blauwe hemel in het vizier.

Entry filed under: Uncategorized.

Moving on up Driving Miss Saskaya

3 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  8 februari 2008 om 12:24

    Er zijn al terrasgangers gesignaleerd, gisteren op de Groete Mèt van onze aller stad M. Die vrijdagse duik in de zetel, ik kijk er ook geweldig naar uit. Met bijbehorend Kleintje met Mammoetsaus van bij Stefan en Desperate Housewives voor mijn neus. Heerlijk.

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  8 februari 2008 om 12:59

    Desperate Housewives…das nog een idee. Ik ben vanavond toch games-weduwe.

    Ik mis de frietjes van de Fritz in de Hoogstraat al. Damn, de beste frituur ooit! En ik laat die zomaar achter…

    Beantwoorden
  • 3. Miss Puntkomma  |  8 februari 2008 om 14:51

    Oké. We komen NIET overeen wat betreft frituurkeuze. 🙂 Geniet van je avondje alleen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


