Moving on up

5 februari 2008 at 18:02 3 reacties

Dat was ik nog vergeten te zeggen in alle drukte: ik heb promotie gekregen! Sinds januari ben ik niet meer ‘gewoon’, ik ben een ‘senior’. En ik verdien ineens een pak meer. Ik kom stilaan op het punt waar ik niet meer schamper mag zeggen dat ik een echt loonslaafje ben.

Waar een goede evaluatie al niet goed voor is. En een beetje druk van “ik heb een leuk aanbod gekregen ergens anders, hoe zit dat hier met dat mongolenloontje?”, of course.

Entry filed under: Uncategorized.

Amai… BBQ anyone?

3 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  5 februari 2008 om 20:58

    Moah kijkt e keer iere, goed gedaan die onderhandelingen. Als je tips hebt, lamakomen…

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  6 februari 2008 om 09:47

    Mijn tip: zoek een job bij een concurrent net op het moment dat het superdruk is op je huidige job, en je baas stom zou zijn om opeens iemand nieuw te moeten opleiden om al jouw mega-projecten op te volgen.

    Je hoeft volgens mij zelfs geen concreet jobvoorstel van een ander bedrijf op zak te hebben, gewoon een beetje dreigen is al voldoende.

    Maar wel zorgen dat je echt een serieuze workload hebt in de nabije toekomst, anders kan t wel eens zijn dat je baas van ‘good riddance’ doet 😉

    Beantwoorden
  • 3. Liesbet  |  6 februari 2008 om 20:14

    Proficiat!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


