Amai…

4 februari 2008 at 11:47 2 reacties

… Zo’n verhuis van je hele leven en inboedel, gecombineerd met grootse verbouwingswerken, het is niet niets. Oftewel : verdorie toch, ik ben hier al lang niet meer geweest. Laat staan dat ik recentelijk nog iets geschreven heb. Maar daar komt weer verandering in, beloofd.

Entry filed under: Uncategorized.

Trots Moving on up

2 reacties Add your own

  • 1. Liesbet  |  4 februari 2008 om 18:18

    Oef! (En dan te bedenken dat ik me zowaar vrijwillig onderworpen heb aan het regime dat om de drie à vier jaar te doen (zonder verbouwingswerken weliswaar)). Verhuizen en je installeren duurt trouwens langer dan je zou denken: ze zijn hier momenteel een kast aan het ineen vijzen (eindelijk! gekocht in november …) en ik wacht nog steeds op stoelen en een bureau die ik ook in november kocht. En op gordijnen. En op een deftige elektricien die kan herstellen wat de vorige kapot gemaakt heeft …
    Gelukkig ben je dus terug van weggeweest! Ik hoop dat jullie huis erg gezellig wordt, ik zal proberen om in augustus of september eens binnen te springen! Veel succes met het verbouwen!

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  5 februari 2008 om 11:05

    God ja, ik zou er echt geen zin in hebben om dit elke paar jaar te doen, zoals jij. En al helemaal niet als die verhuis dan ook naar een paar duizend kilometer verder is. Vergeet het dan maar om een paar keer extra met de camionette over en weer te rijden 😉

    Veel plezier met je nieuwe kast! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


