Cliché

2 januari 2008 at 10:52 2 reacties

Het is de tweede dag van het nieuwe jaar en aangezien ik gisteren te lui en te zeer opgeslorpt door familiale eisen was om het toen te komen zeggen, doe ik het nu.

Beste lezertjes : een gelukkig nieuwjaar, maak er een spetterende tijd van, moge het beste van 2007 het slechtste van 2008 worden, veel geluk/liefde/prettige momenten in het nieuwe jaar, een goede gezondheid gewenst, ee goe lief, schone en brave kindjes, veel succes op professioneel vlak, de tijd om te doen waar je gelukkig van wordt, en meer van die traditionele clichés. Dat is nu eenmaal vereist on days like these. Maar daarom is het niet minder van harte.

En dan komt die andere wettelijke verplichting bij elke jaarwende : de goede voornemens! Dit jaar hou ik het eenvoudig : meer genieten van het leven, gezonder (en vooral ook zelf) koken, meer bloggen, en meer tijd maken voor vrienden, familie en de mensen die ik graag zie. Vwalla. Binnen welgeteld 364 dagen mag u me vragen hoe ik het ervan af gebracht heb.

Now if you’ll excuse me, ik ga me proberen te herinneren hoe ‘werken’ ook alweer ging.

Entry filed under: Uncategorized.

Mijn allereerste stokje ! Plons

2 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  2 januari 2008 om 11:50

    Hetzelfde!

    Beantwoorden
  • 2. Liesbet  |  4 januari 2008 om 18:10

    Ook hetzelfde en nog meer 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


