Oproep aan de NMBS

19 november 2007 at 14:36 7 reacties

Ik hoor al weken gefluister in de wandelgangen dat de NMBS vanaf december de treinregeling (weer) aanpast. Zou het dan niet stilaan tijd worden om de reizigers daar officieel van op de hoogte te brengen? Het is maar dat – ik zeg domweg iets – ik ’s morgens ook effectief naar mijn werk geraak. Ik weet dat ze daar bij de NMBS niet al te veel mee inzitten (getuige de stakingen, “oei, het is te warm, de leidingen zijn gesmolten” en “oei, het is te koud, onze locomotieven hebben het een beetje frisjes”), maar toch…

In mijn immer logische geest dacht ik de oplossing gevonden te hebben: even op de treinplanner een reis ingeven voor eind december, en we zien het wel. Ik heb de site maar snel weer dichtgeklikt, want daaruit bleek dat de mannen van het spoor mijn rechtstreekse trein doodleuk hebben afgeschaft. Ieder zijn prioriteiten natuurlijk, en de forens scoort duidelijk niet hoog op dat lijstje bij de NMBS.

Misschien toch maar eens het mailadres van die ombudsman opdiepen…

Entry filed under: Uncategorized.

Lomp Trip Trap

7 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  19 november 2007 om 15:32

    Juist de test gedaan. Mijn trein staat er gewoon niet meer tussen. Nu moet ik weer op de stampvolle rechstreekse in plaats van in de lege stoptrein op mijn gemak te kunnen genieten van mijn boek. Dank u voor het goede nieuws ]:-)

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  19 november 2007 om 16:14

    Jij neemt toch niet toevallig ook de stoptrein van Mechelen naar Brussel? 😉 Want die is dus (ook) miraculeus van de planning verdwenen…

    Ik maak me sterk dat hier gewoon iets foutgelopen is. Ze kunnen het toch niet menen dat die treinen gewoon in het niets verdwijnen?

    Beantwoorden
  • 3. Miss Puntkomma  |  19 november 2007 om 16:39

    Toch wel ;-), om 08.23 uur zelfs. Straf hé, gewoon foetsjie…Waarschijnlijk komen we op een schone dag aan in het station en hebben ze dat ook afgeschaft…Grmmbll…

    Beantwoorden
  • 4. Saskaya  |  19 november 2007 om 16:55

    *doet de ontdekking van de eeuw* Dan zitten wij elke dag op dezelfde trein! Nu ja, elke dag waarop ik op tijd uit mijn bed en dus in het station geraakt ben…

    Beantwoorden
  • 5. Miss Puntkomma  |  19 november 2007 om 17:53

    Warempel! Let The Search begin… 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Miss Puntkomma  |  20 november 2007 om 15:53

    Vanochtend trouwens aan de kaartjesknipper gevraagd. Of het waar was. De dienstregelingsaanpassing. Hij bekijk mij met een air van “Natuurlijk, waar kom jij nu nog mee af?”. Toen ik hem wees op het feit dat het wel eens tijd zou worden dat de NMBS de reizigers inlichten, antwoordde hij: ” Ge kunt toch op tinternet kijken hé madammeke?!”. Ik heb hem gevraagd of ik dan elke avond op tinternet moet kijken om te weten te komen of mijn trein de dag erna nog rijdt. Hij wist het niet, zei hij. Zucht.

    Beantwoorden
  • 7. Saskaya  |  20 november 2007 om 16:26

    Lol. Swel straf, vind ik, dat ge zoiets viavia moet horen… Vorig jaar hing dat toch al weken van tevoren uit in het station, en kwam dat op het nieuws enzo…

    Klantgerichtheid en NMBS…het staat toch als een tang op een varken hoor.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


