Eenzaam

16 november 2007 at 11:58 3 reacties

*zingt stilletjes in een verlaten bureau ergens in Schaarbeek*

Happy Birthday to me… Happy Birthday to me… Happy Birthday awesome Saskaya… Happy Birthday to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

*gaat verder werken*

Entry filed under: Uncategorized.

Now you’re just pushing it… Lomp

3 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  16 november 2007 om 12:24

    Mor allez toch, zo triestig. Heb je geen fijne collega’s dan? Of heb je niks bij om te trakteren? 😀 En bovendien is het vrijdag, dus wacht er je vanavond vast wel een toffe avond!

    Beantwoorden
  • 2. Andhi  |  16 november 2007 om 12:43

    Ma duts toch. Ik krijg bijna medelijden. Bijna.

    Beantwoorden
  • 3. Saskaya  |  16 november 2007 om 12:47

    @Miss Puntkomma: Jawel, wel fijne collega’s, maar de twee waarmee ik een bureau deel hebben vandaag allebei verlof. En ik zit helemaal opt einde van de gang, dus ik krijg hier weinig traffic. Had wel koffiekoeken mee als hulpmiddel om wat vriendjes te maken, maar het effect is al uitgewerkt want ze hebben zich al allemaal volgevreten 😉

    Maar tzijn wel lievekes hoor, mijn collega’s 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


