Now you’re just pushing it…

15 november 2007 at 17:09 3 reacties

Klanten… Ik was nooit van plan geweest er te hebben, maar door een ongelukkig toeval ben ik toch in die ‘vieze’ commerciële sector terechtgekomen. En nu heb ik ze dus. Klanten. Erger nog : op dagen als vandaag lijken ze aan mij te plakken als snottebellen aan de handjes van een aanhankelijke kleuter. En ik vermoed dat u daar hetzelfde over denkt als ik : blijf toch gewoon weg verdomme!

Maar niet dus. In de plaats krijg ik vandaag vragen als “O ja, ik weet dat ik 3 dagen te laat ben met het leveren van de input, maar kunnen we de resultaten van dat project toch enkele dagen vroeger dan oorspronkelijk voorzien krijgen?” en “Kunnen we toch nog 2 extra vragen toevoegen aan die enquête zonder meerkost?”, terwijl je net al de hele dag hebt zitten zeggen dat ze eigenlijk al veel meer vragen (én krijgen) dan waarvoor ze betaald hebben. VZW’s : ik vind het toffe mannen en ze krijgen over het algemeen een thumbs up van mij, maar ze durven al wel eens vergeten dat niet iedereen werkt voor de gratie gods.

Maar goed, het is al 16u gepasseerd, nog even doorbijten dus. *stelt de timer in*

Entry filed under: Uncategorized.

Welkom Eenzaam

3 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  15 november 2007 om 17:48

    Hihihi. En ken je die al van “Maar een extra vraagske toevoegen, zo veel werk kan dat nu toch niet zijn?”? Doodnijpen, zou ik ze soms…

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  16 november 2007 om 10:39

    Zit jij ook in de vraagstelsector misschien, Miss Puntkomma?

    En ja, die is hier ook al belachelijk vaak gepasseerd! Of “Ik weet dat het veldwerk gisteren al gestart is, maar ik zou eigenlijk toch nog graag een vraag toevoegen”. Idiots…

    Beantwoorden
  • 3. Miss Puntkomma  |  16 november 2007 om 11:05

    Tot vorige week wel, maar ik ben terug naar de tekstkakkerij gegaan, wegens te grote softie 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


