Welkom

9 november 2007 at 12:26 3 reacties

Maar voor ik mij weer compleet laat gaan in mijn verlofzijn (hihi), moet ik natuurlijk nog een ongelooflijk wereldbelangrijke mededeling doen!

Gisterenavond ben ik meter geworden van een prachtig knuffelig en wollig meisje. Welkom in de wereld, Sira! Maak het je kersverse ouders maar niet té gemakkelijk 😉

Entry filed under: Uncategorized.

Out of office Now you’re just pushing it…

3 reacties Add your own

  • 1. yab  |  9 november 2007 om 20:37

    Proficiat! Een zware taak wacht u om dit jonge leven te begeleiden naar het volwassendom. Of zoiets. 😉

    Beantwoorden
  • 2. Imke Dielen  |  15 november 2007 om 15:13

    sweet! Proficiat!

    Beantwoorden
  • 3. Saskaya  |  15 november 2007 om 15:29

    En het is toch zo’n schatje… Van haar mama hoor ik dat ze ’s nachts alles bij elkaar schreeuwt, maar elke keer als ik haar zie, is ze zo mak als een lammetje.

    She probably just likes me better 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


