Out of office

9 november 2007 at 12:15 Plaats een reactie

Oh boy, ik heb jullie hier grondig verwaarloosd de laatste dagen. Maar daar is een heel goeie reden voor, want:

IK HEB VERLOF!

Nah. Sinds Halloween ben ik niet meer gaan werken, en jongens, dat is zó leuk! Je kan je dat niet inbeelden. Ik zweer het, dat gaat echt niet. Tenzij je deze week ook verlof hebt. Dan begrijp je mij compleet. Dan zijn wij vriendjes in onze tijdelijke afkeer van professionele activiteiten. 

In een ideale wereld zou ik je dan vragen om eens af te spreken, kwestie van ons vriendjes-zijn te vieren, maar helaas pindakaas. Want vandaag is mijn laatste dag verlof. Technisch gezien ben ik natuurlijk morgen en overmorgen ook nog vrijgesteld van werken, maar dat zijn weekenddagen, dus die zijn niet half zo leuk als effectieve verlofdagen. 

Waar ik er vandaag dus nog eentje van heb. Dus ga ik wat verder slacken. Toedels!  

Entry filed under: Uncategorized.

Aan mijn vrienden bij het Spoor Welkom

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


