Saskaya, the movie

11 september 2007 at 11:37 Plaats een reactie

Scène 1: afgelopen vrijdag, 16u
Al anderhalve week aan het zweten op een presentatie over de verkiezingen en hoe onze medeburgers komen tot hun stemkeuze (redelijk idioot en ongeïnformeerd, I can tell you that). Het einde is in zicht. Vandaag ga ik nog wat prutsdingetjes afronden, dan een zalig weekendje tegemoet, om dan volgende week rustig 3 dagen de tijd te hebben voor het schrijven van mijn conclusies voor onze politieke vriendjes. Jippie!

Scène 2: afgelopen vrijdag, een kwartier later
Mijn baas heeft ontdekt dat er een fout geslopen is in het verwerken van de data (voor wie direct naar mij kijkt, ik was op dat moment gezellig op verlof en kan dus op geen enkele manier gelinkt worden met deze afgrijselijke misdaad). Verwerking is het begin van de cijfers die ik in mijn presentatie gezet heb. Ergo: cijfers zijn fout. Ergo: hele presentatie kan in de vuilbak. Ergo: ondergetekende gaat compleet gestresseerd het weekend in.

Scène 3: afgelopen zondag, tussen 14u en 16u
Bibi dobbert rustig en totaaaaaaaaaaaal relax rond in een privé-zwembadje met liefste. Stress bestaat niet.

Scène 4: current day
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Entry filed under: Uncategorized.

Iets meer dan 3 woorden Ik zoek ik zoek wat ik niet vind

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


