Vakantie

19 augustus 2007 at 15:51 Plaats een reactie

Oh boy… Vakantie hebben is zó leuk! Ik was het al bijna vergeten…

Mijn natuurlijke bioritme van gaan slapen om 1 en opstaan om 9 (ok, ik beken, het zou kunnen dat het soms wel iets later was) terugvinden, elke dag lekker brunchen met pannenkoeken, koffiekoeken en ander ongezond spul waar de maag van Sonia Kimpen spontaan van implodeert, rustig bedenken wat we vandaag weer gaan uitsteken, geweldige filmpjes bekijken, ons Belgenlandje en ook de naaste buren verkennen… It’s so good, it almost feels like Christmas!

U leest het dus al, we zijn er uiteindelijk toch niet meer in geslaagd een tripje naar het buitenland te boeken, maar dat kan onze pret duidelijk niet drukken!

Geen wonder dus dat ik mijn stekje hier een beetje verwaarloos. Maar geen nood, binnen een weekje ga ik gewoon weer aan het werk. Mijn frustratiemeter zal dus wel weer through the roof gaan, en de verveling ligt zonder twijfel achter elke roze hoek. I’ll be back…

Entry filed under: Uncategorized.

Echo…cho…o…o…o… Go Norah!

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


