Private parts

31 juli 2007 at 16:17 1 reactie

Ik ben erg ongerust benieuwd naar hoe ik mijn huis er straks zal bijvinden. Vandaag en morgen komt er namelijk een schilder het buitenschrijnwerk onder handen nemen. De huisbaas bleef maar zagen wanneer we daar nu eindelijk eens tijd voor gingen hebben, en aangezien wij het vertikken twee felbegeerde en broodnodige verlofdagen op te offeren aan het nutteloos in huis rondhangen tot die verfmeneer eindelijk klaar is, hebben we maar gezegd dat het mocht terwijl wij gaan werken waren.

Concreet: die man zit al de hele dag moederziel alleen in ons schattige huisje. En hoezeer ik ook wel weet dat hij betere dingen te doen heeft, toch hoopt mijn suspicious en duidelijk ook sick mind dat die kerel bij wijze van pauze niet in huis heeft lopen rondparaderen in mijn ondergoed.

Update: so far so good precies. Alleen hoop ik dat verfmans vanavond afgerond zal hebben, want gisteren zag het resultaat na zijn dagje zwoegen er maar povertjes uit. En vanmorgen was ie om 8u nog niet op post. En wat de smakelijke comment van mijn liefste betreft: hij heeft zich vanmorgen als eerste aan die pombak gewassen, dus dat is dan vooral zijn probleem 🙂 

Entry filed under: Uncategorized.

Wijsheid op vrijdag Zagevent

1 reactie Add your own

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


