Chinese vrijwilliger

18 juli 2007 at 10:42 Plaats een reactie

Vrienden van ons gaan trouwen. Hoezee, jochei, en andere van die bizar klinkende uitingen van vreugde dus.

Binnen zes weken zal die joyful day plaatsvinden, maar de bruid wordt lichtelijk ongerust omdat haar getuige zich struisvogelgewijs onthoudt van enig georganiseer voor haar vrijgezellenavond (of hoe heet zoiets bij een vrouw?). Toen een andere vriendin dat hoorde, was ze meteen ready *insert Mighty Mouse-themesong here* to save the daaaaaaay. Hoera voor haar, want dat vind ik bijzonder sympathiek van haar, zo klaar staan voor de medemens. Tot bleek dat ze mij meteen tot partner gedoopt had. En nu ga ik dus mee een vrijgezellendag (allee, hoe heet dat nu voor een vrouw?) organiseren.

Enig probleem : ik heb geen idee hoe. Luie donders Eersteklas revolutionairen als mijn vrienden zijn, trouwt er namelijk (bijna) niemand in mijn omgeving. En áls ze trouwen, nodigen ze mij ofwel niet uit voor hun vrijgezellending (*snik*), ofwel doen ze daar gewoon niet aan mee (*zucht*) uit vrees voor halfbejaarde bolle strippers (good point wel) en lekker zweterige konijnenpakken op tropische zomerdagen (geen risico daarop dit jaar). Ik heb er dus geen ervaring mee, quoi.

Daarom deze oproep: is er iemand in mijn inmiddels uitgebreide schare trouwe lezers *kuch* die goeie ideeën in zijn of haar hersenpan heeft opgeslagen? Hilarische anekdotes van lang vervlogen tijden? Do’s en don’t’s? It’s a long shot, I know, maar misschien komt er dan toch nog iets zinnigs uit de bus. Ik kijk er al naar uit!   

Entry filed under: Uncategorized.

De dwaze slaapster Paarse Regendruppeltjes

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


