De dwaze slaapster

16 juli 2007 at 10:14 Plaats een reactie

Lilith werd onlangs volledig gedesoriënteerd en met bijzonder hilarische gedachtenkronkels wakker… Zo herkenbaar…

Zo werd ik enige tijd geleden eens wakker in het holst van de nacht en wist ik niet waar mijn armen waren. Mijn naam, schoenmaat, favoriete kinderrijmpje en het merk van haarkleuring van mijn moeder, dat wist ik allemaal nog perfect. Maar waar mijn armen waren, dát was het grote raadsel en dus ook de reden van mijn nachtelijke paniek.

Het duurde toch wel enkele minuten voor ik besefte dat ze zoals vanouds gewoon naast mijn lichaam lagen te liggen. Ah ja, waar zouden die dingen anders zijn?

Entry filed under: Uncategorized.

Op de vingers getikt Chinese vrijwilliger

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


