Mmm… cookies…

10 juli 2007 at 22:59 Plaats een reactie

I suppose that’s just the way the cookie crumbles“, het moet toch wel mijn favoriete zin zijn uit het plaatje van de magische Lily Allen. Het kind zal die line wel niet zonder hulp bedacht hebben, maar who cares, het ding is al de hele dag non-stop in mijn hoofd aan het rondtollen. En zo erg is dat eigenlijk niet.

Ander koekjesnieuws : Cookie Dough Ice Cream kan mij altijd blij maken. Echt. Anytime. En sinds kort is er een Ben&Jerry’s Scoop Shop op wandelafstand van mijn voordeur. U begrijpt dat ik in tijden niet meer zo vrolijk door het leven ben gegaan.

Waarom deze twee hersenspinsels in hetzelfde postje staan? Geen idee. Maar wie heeft ooit beweerd dat ik logisch ben?

Entry filed under: Uncategorized.

Die Hard 4.0 … Op de vingers getikt

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


